Politica de returnare - Meia.ro

Dorinta Meia.ro este ca produsele ce vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Va rugam sa aveti in vedere ca produsele care au fost deschise/desigilate nu pot fi returnate.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra (client).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile. 

Model de retragere,

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)


Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.


– Către SC Meia Calze SRL, Str. Principala, nr. 856 Schela, Galati:

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

– Data

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: [email protected].

 

S.C Meia Calze S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.

 

Returnarea este valabila doar daca :

  • solicitarea se face in termen de 30 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia nu a fost desigilata;
  • produsul a fost achizitionat de pe site-ul www.Meia.ro.
  • Returnarea produsului se face dupa cum urmeaza: Clientul notifica si trimite catre furnizor produsul. Furnizorul, dupa ce primeste produsul, verifica produsul si returneaza contravaloarea produsului catre client. 

Clientul suportand taxele de transport/curierat (dus - intors).

BANII INAPOI IN 30 ZILE

Garantat primiti banii inapoi in 30 zile calendaristice


La Meia.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Daca ati gresit comanda, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.


Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?


Puteti returna produsele la Meia.ro in termen de 30 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dumneavoastra, iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata sau orice alta metoda agreata de comun acord, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail ([email protected]), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.


Va rugam sa aveti in vedere ca produsele care au fost deschise/desigilate nu pot fi returnate.

In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.


Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.


Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

 

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator (client): "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor".

Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original. 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 03.09.2020