Politica de returnare - Meia.ro

Dorinta Meia.ro este ca produsele ce vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Va rugam sa aveti in vedere ca produsele care au fost deschise/desigilate nu pot fi returnate.

Clientul suporta taxele de transport/curierat (dus - intors).

Nu pot fi returnate produsele care din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de client (consumator) conform art.16 litera e) din Ordonanta de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

,,e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator,,;

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat cu toate accesoriile.

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.

Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul e).

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea intiala.

Pentru mai multe informații cu privire la dreptul de retragere ne puteți contacta la nr. de tel. 0764999949  (L-V: 09:00 - 18:00, Sambata: 09:00 - 15:00). Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteți un e-mail pe adresa [email protected] în care sa completati datele menționate mai jos sau sa trimiteti acest formular completat cu datele necesare. 

Model declarație de retragere

 

Către:

SC MEIA CALZE SRL,

Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, Corp A, Sc. 1, Et. 1, Sector 6, Bucuresti:

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la 

⬜        vânzarea următoarelor produse

 

Informații despre vanzarea produselor / prestarea serviciilor:

●        Număr comandă: ………………………………………

●        Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data  …./…./…………..*;

●        Numele clientului ………………………………………

●        Adresa clientului ………………………………………

●        Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

 

Data: …./…./………….

…………………………..

Semnătura clientului

(doar în cazul în care acest

formular este notificat pe hârtie)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

 

De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail [email protected] formularul standard de retragere prevazute de OUG 34/2014.

Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către MEIA CALZE SRL, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, Corp A, Sc. 1, Et. 1, Sector 6, Bucuresti. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre cumparator.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către dvs. în declarație neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Nu veți plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care ați primit un produs care prezinta defect de fabricație sau un produs greșit.

Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 07.06.2023